המגזין של יפה

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב
הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

האם טרנד הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים עומד להיעלם?

גם אתן רואות יותר ויותר נשים עם שפתיים עבות ובשרניות סביבכן? טרנד השפתיים ממש לא חדש, הוא התחיל כבר בתחילת שנות ה-2000 אבל בשנים האחרונות נראה שהוא הפך למיינסטרים. הצופות הותיקות של הקרדשיאנס בוודאי זוכרות שבנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם היו אלו שתרמו רבות לפופולריות של הטרנד. והיום הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים הפכה לטיפול כמעט שגרתי. אפילו נערות צעירות כבר הכניסו לשגרת הטיפוח שלהן הזרקות לשפתיים כדי להתאים את עצמן לאופנה.

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים – מתאים לכל אחת?

קודם כל נסביר שלא מדובר בטיפול קוסמטי חיצוני אלא בתהליך פולשני של הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים, כך שהפעולה חייבת להתבצע על ידי רופאים מיומנים. ההזרקה עצמה נעשית לרוב לשפה העליונה, כדי לייצר מראה בשרני ומעובה יותר וליצור איזון בין השפה העליונה לתחתונה. איפה מתחילה הבעיה? כשהשפה העליונה עבה מדי ועולה כלפי מעלה כך שהמראה שנוצר הוא לא פרופורציונלי לשאר הפנים ולכן נראה לא טבעי, שלא לומר אפילו ברווזי.

אז האם זה מתאים לכל אחת? כמובן שכל אחת בוחרת מה נכון לה ויש כאלו שאפילו מעדיפות את המראה הלא טבעי. אבל חשוב לשים לב האם הבחירה בהזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים נעשית מתוך צורך עמוק ואמיתי או כדי להתאים את עצמנו לאופנה חולפת.

אופנה היא דבר חולף – גם בעולם ההזרקות

כשמסתכלים במבט לאחור, אופנה תמיד חולפת. רק תציצו בתמונות מהעשורים האחרונים, אפילו בתמונות שלכן, ותבינו על מה מדובר. והנה רגע של היסטוריה לכל מי שפחות מתחברת לטרנד או למי שמרגישה שנשארה מחוץ למשחק בכל הקשור לשפתיים עבות.

זוכרות את הגבות הדקיקות שהיו אופנתיות בשנות התשעים? אם הייתה לכן מכונת זמן והייתן חוזרות אחורה כדי להראות לנערה צעירה בניינטיז תמונה של הגבות העבות שאופנתיות כל כך היום – היא הייתה פורצת בצחוק בלתי נשלט. כן, מה שנראה לנו היום יפה ונחשק, ייראה אחרת לגמרי בעוד עשור או פחות.

השפתיים הבשרניות איתנו כבר לא מעט שנים ולפי מה שמלמדת אותנו ההיסטוריה של עולם האופנה, לא רחוק היום שהן ייעלמו מהנוף.

כבר עכשיו אנחנו רואים יותר ויותר נשים שמעדיפות את המראה הטבעי, אם זה באיפור טבעי או בלבוש פשוט ונוח יותר. גם הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים תקבל כנראה תפנית ותהפוך להיות במראה עדין וטבעי יותר. ואם נחזור לניסוי מכונת הזמן שלנו, נסו לחשוב איך נסתכל על השפתיים הבשרניות בעוד עשור או שניים קדימה.

אפשר לשמור על מראה טבעי גם בהזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

אנחנו ביפה מקסימוב קשובות לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלנו. אנחנו לא רצות אחרי טרנדים, וחשוב לנו הרבה יותר להבין מה נכון לכל אחת לפי המראה והנתונים הטבעיים שלה.

שפתיים בשרניות יכולות להיות יפות ולהוסיף עניין לפנים אבל חשוב לשים לב לפרורפוציה הנכונה ולהקפיד להסתכל על התמונה המלאה, כלומר על כל הפנים ולא רק על אזור הפה. הרופאים המיומנים שלנו מאמינים בהדגשה של היופי הטבעי של כל אחת ובהבלטה של הקיים, וכך אנחנו מזריקים חומצה היאלורונית בשפתיים בצורה שתבליט אותן ועדיין תשמור על מראה עדין וטבעי.

אגב, אל תטעו לחשוב שמראה טבעי הופך את הטיפול לקל יותר, לפעמים זה בדיוק ההיפך: ליצור מראה טבעי זו אמנות לכל דבר ובזה בדיוק הרופאים שלנו מתמחים.

תמונות לפני ואחרי הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

רוצה שפתיים טבעיות שמדגישות את היופי הייחודי שלך? היועצות שלנו פה בשבילך

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כיף לנו שאת מצטרפת לרשימת התפוצה שלנו

השאירי לנו את כתובת הדוא״ל שלך